babyboy23 bende de sivilce çıktı ilk 4 ay ama öyle çok değil 4 5 yerde yüzümde. Ben normalde de ekşi yiyen biriyim hamilelikte de 3 ay hep ekşi yedim. Nutellasız kahvaltı yapmam ağzıma sürmedim 3 ay desem yeridir. ☺️ Benim mide bulantım olmadı. Mide bulantısına göre bakma bence. Teyzemin 4ay midesi bulandı oğlu oldu.