siyahinciii o kadar iyi anlıyorum ki seni.çok yaşadım o duyguyu,benden çok sonra evlenenler kucağına aldı,kıskanmak değil ama içim yanıyordu gördükçe.ama şunu anladım yaptığım stres bana daha büyük zarar verdi.adetlerim hem düzensiz hem de az gelmeye başladı,tiroid değerim fırladı.bi şekilde düşünmemeyi denedim ve şimdi hamileyim.umarım sağlıklı ve hayırlı evlatların olur senin için dua edecem 🙏🙏