aslibek45 irem-1999-54 tabikide sağlıklı olmamız daha önemli ama normal doğum uktesi kalacak sanırım içimde
Kuskoysunlaryoluna aslibek45 ay daha ne kadar gelişecekler gelsin artık daha fazla büyümesin istiyorum 😂
aslibek45 Kuskoysunlaryoluna bende istemiyorum gerçekten yoksa çocuğu çıkarıp okula yazdırıcam dana kadar oldu 😂
egeninincisii marnus Suyum fazla ama şekerim var. 2 günde bir hastaneye gidiyorum suyum gelirse kordon sarkabilirmiş.