aslibek45
Canım günümüz aynı biz de 37+4’üz ve Çarşamba doğumum başlatılacak suni sancı ile. Bence şansını dene. Çatında uygunsuzluk yoksa kabul eder diye düşünüyorum. Sen de hurma ye, yürüyüş yap, sıcak duşa gir, adaçayı iç. Açılma olursa bebek kendi gelir belki.