mustafatma43 yok benimki biraz inatçı galiba yukarı çıkmamak için direndi artık çıkmıştır diye umuyorum 😃
Kanamam hiç olmadı sadece 4haftayı biraz geçmiştim çok azcık böyle peçeteye açık pembe bişeyler gelmişti. Ben yine de doktora gitmiştim yerleşme kanaması demişti. Ama doktorum her ne olursa olsun 3 ay içinde ki az çok veya yerleşme kanaması da olsa bütün kanamalarda hastaneye müracaat etmemi söyledi. Allah korusun düşük tehlikesi olabiliyormuş. Git bebeğim bence beklemen hata için rahat etsin. Her insanın aynı olmuyor malesef senin yerleşme kanaması diye yaşadığını başkası düşük vb şeyler gibi yaşayabilir.