irem-1999-54 Gazeliz hayir canım benimki 30 martti ama doktorum 4 nisana cekti 2 hafta geri veya 2 hafta ileri olması bi sorun teskil etmiyo icini ferah tut 😇
Gazeliz irem-1999-54 anladım canım hayırlısı bakalım sen kucağına almışsındır o zaman evladını demi🥰🧿
zeynepyazarer Gazeliz Benim de SAT tarihim 20 Ekim bugün minicik bi kese gördük alttan ultrasyonla 15 Aralıkta gelişmiş mi diye kontrole gidicem bana da geç döllenme dendi inşallah ikimizinkide güzel şekilde gelişir 🥰
Gazeliz zeynepyazarer amin kuzum çok yakınız o zaman birbirimize desene bilgi verelim hep birbirimize🥰🙏🏻
Gazeliz songul_ismail80 ya ciddenmi haberleşelim sürekli en azından kafamıza takılan birşey olunca sorarız birbirimize😍
mustafatma43 songul_ismail80 kalp atısını filen duydunmu kahve kanama filen varmı canım… sağlıkla alalaım kucagımıza
zeynepyazarer Gazeliz Evet çok yakınız bilgi verelim tabi benim ilk gebeliğim öğreneceğim şeyler var siz kontrole ne zaman gideceksiniz ben 15 Aralıkta 🥰
songul_ismail80 Gazeliz korkulacak birşey yok canım ilk gebeliğimde aynı durumu yaşadım ama benim oğlan çok erken geldi şimdi bakalım bu bebişim kaç haftayı bulacak
songul_ismail80 mustafatma43 evet canım kahve rengi akıntım var az az oluyor kalp atışını duydum yerleşme kanaması dedi doktor progestan verdi şuan artık gelmiyor amin sağ salim alalım yavrularımızı kucağımıza cnm
Mucizemses Gazeliz benimde son adet tarihim 17 ekim 6 haftalık gittiğimde kese bile görünmedi sizin en azından kese görünmüş bana da geç döllenme olabilir dedi ama tedirginim açıkçası inşallah haftaya gittiğimizde görürüz
Esra06e Mucizemses benimde 18 ekimdi adetim 8.gun gectikten sonra ogredim dahada hiç kontrole gitmedim
Gazeliz Mucizemses canım kese benmde gözülmüyordu aslında zor belayla çok küçük gördük sen giderken bol su içip git canım gözükür inşallah🙏🏻
68383729 Gazeliz canım benimde sat16 ekim bende iki hafta önce gitmiştim doktor alttan bakınca gördü sadece keseyi çok yemi olduğundan normal dedi bu hafta içi inşallah kalp atışını duyarım saha duyamadım
Gazeliz 68383729 inşallah duyarız kalp atışını canım bu arada kese görüldükten ne kadar sonra kalp atışını duyabiliyoruz sizde nasıl oldu?
Mucizemses Esra06e bende adetim 1 hafta geçtikten sonra öğrendim canım öncesinde test yaptım çıkmamıştı. Keşke bende hemen gitmeseydim duramadım ama göremeyince de çok üzüldüm
Leilani Gazeliz ben 17 haftalığım. Doktor da hemen doğum tarihini düzeltti adete göre ilerlemiyoruz artık. Sende de öyle olacaktır ama içini rahat tut ☺️