Turkan90 Bana da Kız çıktı şu an 🧡 çin ve rus takviminde Japon takvimi %50 erkek %50 Kız dedi :) bunu bizde düşünebiliyoruz 😂
Hazalll2 Turkan90 evet yaaa her yere baktım baktırdım hem de😊🙈 Rus takvimi kan yenilenmesine göre yapılıyor,bilimsel bir açıklaması var diyorlar.ama internettekiler ne kadar doğru bilmiyorum bilen birileri bakabilir 😊
Drkmls Turkan90 ben hesapladım ve doğru çıktı. Etrafımdaki bütün hamilelerinde doğru çıktı. Tabii Allah’In bileceği bir iş.
Turkan90 Drkmls evet benimde şimdiye kadar doğum yapan tüm arkadaşlarımın doğru çıktı çok entresan bi şekilde Ama dığru çıkmayan arkadaşlarımız varmış bak
Kardii Benim çin takvimin de de rus takviminde de erkek çıkto bugün öğrendik cinsiyetimizi oğluşum oluyor 😍
melkebtt Turkan90 çin takvimine gore benim erkek gosteriyordu ama minnosum kiž olacak insaaallah bizde tutmadi yani
Simgeoncuozer Turkan90 Benim kız çıkmıştı ve Kizim olucak Allah nasip ederse ama şeye dikkat etmen gerekiyor bakarken son regl tarihine gore degil 1 ay sonraya bakiyosun dollenme hemen olmuyor ya o mantik ile bir de yaş olarak doldurduğun yaşa bakip hesaplayinca dogru ciktigi söyleniyor 😆
Simgeoncuozer Turkan90 benim mayıstı son reglim o erkekti sonradan öğrendim hazirana baktim kiz çıktı 😀
EzgiDurdu Turkan90 valla benim tuttu çevremdeki hamilelerin de hepsi çin takviminde ne çıktıysa onu bekliyor hayırlısıyla. 🤗