Ftmmma enesayazmoom sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın inşallah bebeğimizi 🌸 bilmediğimden soruyorum yatış olduğu gün olmuyor mu sezaryen. Bi kaç gün önce mi yatış yapılıyor
momlife_7 DevriminAnnesi benimde öyle valla çok teşekkür ederim amin inşallah dün ilk defa hissetim 🥹🌸🤲🏻🙈
DevriminAnnesi momlife_7 maşallah 🧿🥰 dur dur daha bunlar ne ki.. Rabbimin mucizeleri bitmiyor, ilerde Daha da kıpır kıpır olacaksın her gün daha bi şaşırıp Şükredeceksin.. zorluğu olduğu kadarıyla güzelliği daha bi muhteşem 🥰🤲🏻🥹
momlife_7 DevriminAnnesi kesinlikle öyle herseyine şükürler olsun hissetmek çok güzel bir şey rabbim olmayanlara da nasip etsin inşallah biran önce zaman ilerlese de göbüşümde çıksın istiyorum inşallah 😇🙈🤲🏻
DevriminAnnesi momlife_7 Rabbim isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🥰🤲🏻 Gün geçtikçe kocaman olacak karnın daha güzel günler yakın.. 🥰🥹🤲🏻
TulinU DevriminAnnesi bende 37+1 im ama 2 gündür sancım var belim çok ağrıyor rahimde olgunlaşma varmış 12 sine sezaryen için gün almıştım ama doktorum beklemez bu hafta içi alırız büyük ihtimalle dedi 🙈
DevriminAnnesi TulinU Allahhh heyecan dorukta o zaman 😄🥰🫣 Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😘🥰🤲🏻
TulinU DevriminAnnesi amin inşallah evet güya planlı olsun dedik ama rabbimin dediği olur 🙏🏼🙏🏼😍 sizlere de sağlıkla kavuşmak nasip olsun 😇
esena13 DevriminAnnesi 00.00 itibariyle 37+1 🥬 Oğlum aceleci davranıp bir sürpriz yapmazsa eğer 19 Aralık’ta sezeryan olacağım 💙
DevriminAnnesi esena13 her an her şey yaşanabilir 😄🫣 Rabbim zamanında sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻🥰