arirangg Perafeda Hayır şart değil. Ben 7 haftalık hamileyim şu an. Kasık ağrım hiç olmadı. Göğüs ağrısı da 1 haftadır yeni başladı
Perafeda arirangg ay canım saol. Bende ek ahrusı var birde dün böyle sağ kaşığımdan sıvı sızar gibi bişey hissettim böyle 15-20 dk sürdü sanki sağ kaşığımda böyle sıvı sızıyordu
arirangg Perafeda Canım aceleden öyle yapıyoruz hep, bekleyemiyoruz 😀 ama ben öğrendim, kendime beklemem gereken tarihi şart koşuyorum ve bekliyorum. Anladım ki adet gününü beklemekten başka çare yok 😀
Aslii35 Perafeda insan merak ediyor anlıyorumm senii 😂 sadece azcık sabır sonrası selamet olur inşallah 🙏🏻 bu arada kasık ağrısını sormuşsun ya benim ilk kasık ağrısıyla başladı şuan hala devam ediyor ve göğüs hassasiyetim ilk belirtisiydi.
Perafeda Aslii35 ya bende bel agrısı var birde dün böyle sağ kaşığımdan sanki sıvı sızar gibi sızı vardı yani tarif edemiyorum ama onu hissettim
arirangg Perafeda Eğer ki hamileysen bu bebeğinin tüplerden rahme olan yolculuğu olabilir. Belki hissetmişsindir🥰
Feyzahmc Perafeda ben adetim 4 gün geçtiğinde kan testi yaptırdım negatif çıktı , ondan 6 gün sonra idrar testinde pozitif çıktı ve doktor 6 haftalık dedi yani kanda çıkmamış o esnada , şuan 3 aylık hamileyim herşey olabiliyor🤯🤯😅