Kızlar doğuma Allah izin verirse 1 ay kaldı gebelik şekerim var ilk hebeligimdede vardı bundada var açlık yüksek 120 nin altina düşmüyor hatta sabah açlık 150 160 ve üzeri. Bide günde 4 kez insülin vurdugum halde. Doktorum eğer böyle giderse bebek doğunca şekeri düşer yoğun bakıma alınır diyo sanki ben bilerek yapıyorum. Bu durumu yaşayıp çocuğu sağlıklı doğan yoğunbakimda falan yatmayan varmı lütfen biraz içimi ferahlatin kızlar. Zaten canım neler istiyor ama yiyemiyorum bide şeker yüksek olunca yemin ederim psikolojim bı acayip oldu bu arada dahiliye doktorum sen seker hastasisin normal bukada olmasi diyor rahatlatıyor ama kadın dogumcu geri korkutuyor kafayı yicem