Arzu21 ben yaşadım 4 yıl önce ama doktorum boynuna dolanmasının normal olduğunu normal doğum yapabileceğimi söyledi. Tabii bebeğin konumuyla alakalı bu. Sonra 36nın sonunda çatı muayenesinde sıçradı benimki bir omzunu ve Bir bacağını doladı askıda kaldı öyle olunca mecbur sezeryan oldum.