Ali-Kaanin-Annesi
Çok teşekkür ederim , amin inşallab
Benide aldılar ama hala şoktayım ben sancı hissetmiyordum . Doktorum bu şekilde göndermem dedi durumum zaten normalde de riskliydi hemen yatışım yapıldı , Allah razı olsun tüm güzel dilekleriniz için 🙏🏻🌸