KayraVeAnnesi_06 Kızlar kolestazdan dolayı bebeğim erken alınacaktı , salıya sezeryan günü almıştık . Şuan 35+4 kontrol İçin geldim nst de sancım çıktı 2 cm açılma var ama 18:00 de acil sezeryana alacaklar . Dua edin herşey güzel olsun bizim için 🙏🏻
Mucize2023 KayraVeAnnesi_06 Rabbim yâr ve yardımcın olsun inşallah 🤲 sağlıkla bebeğini kucağına alman nasip olsun inşallah 🤲 💐
Bussy_ KayraVeAnnesi_06 Allah yar ve yardımcın olsun inşallah 🙏🏻 Allah bebişini sağ salim kucağına almayı nasip etsin 💕
KayraVeAnnesi_06 Dilobella Amin inşallah teşekkür ederim , Korku heyecan hepsi bir arada ama iyi olmaya çalışıyorum şoktayım hala ani oldu 🙏🏻🌸