sevsonsuza Merhaba kizlar 37.5gunluk hamileyim gectigmz pazartsi 1cm.aciklik var her an dogum olablr belki bu aksam belki uc gune vs ddi doktor bsy yok hala😑kanala da girmis basi dogsa artik skldm sabredemiyorum her gun sancim olsun diye dua etmeye basladim 😂yalanci sanci olacakki kasilmalar oluyo arada ama bsy yok sizde durumlar nasil benim gibi olanlar kimler
Fatmasnny sevsonsuza 37+3 belirti yok. Çatı muayenesi daha olmadım.nst de sancım çıkmadı. Yarın kontrol var Bekliyoruz
derindoruk sevsonsuza 37+6 bende belim ve rahmimde agrı var daha yenı basladı bende eeken doguranlara özeniyomm❤️
Bsrahasturk sevsonsuza 37+2 olduk bugün kontrol vardı 1 cm açıklık var ara ara sancılar çıkıyor bekliyoruz bakalım 😊😊
Kadze Bsrahasturk 37 haftada yaoıo mu ki catı kontrolu smdi bnde hastaneye gidiyorum 37+0 ım ay cok heyecanlı
Eylul_lll Şimdi doğsun diye sabirsizsiniz dogunca uyusun diye uyuyunca uyansin koklayayım emsin diye uyaninca kaka yapsin ilgileneyim diye sonra azcik büyüsün diye bi sabirsizlik sonra emeklesin koşsun derken annelik hep tatli bi telas rabbim isteyen herkese hayirlu saglikli evlatlar nasip etsin kizlar❤❤❤😊😊😊
zcn01 sevsonsuza bende 37 haftayi bitirdim 2 sefer nst de duzenli sancilarim cikti rahim yumusamis dedi doktorum ama son kontrolde ne sanci ne baska bisey vazgecmis gelmekten dedi bu sefer de🤷♀️