Bsragrkan Tugcecv öyle mi , rahatladım. Kuzum ya. Sen neden kullanmıştın düşük tehlikesinden dolayı mı
Tugcecv Bsragrkan benim 2 düşüğüm vardı ondan vermiş olabilirler bir de progesteron hormonu yükseltmek için de veriyorlar. Genellikte her hamile kullanıyor ilk 3 ay
Sedamete Bsragrkan evet canım 30+2yim 14. Haftamda kanamam olmuştu sonra da bebek çok toplandığı için 36.haftaya kadar devam dedi başlarda 2 ay filan günde 3 taneydi şimdi gece yatmadan önce 1 tane vajinal alıyorum
Tugba0133 Nihal5337 beraberinde enfeksiyon için bir ilaç kullanıyormusunuz aynı sızıntı bende de var 9 haftalığım
Betul_1 Bende 15 haftayım düşük tehlikem var sırtım karnım ağrıyor kan da gördüm progestan bide iğne verildi sizinde düşük tehlikesi var mıydı geçti mi
Bsragrkan Betul_1 canım öncesinde 13 haftalık düşüğüm var. Kalbi durdu. Şimdi her şey yolunda olsa da tedbir amaçlı verdi doktor
ecemsuuuuu Bsragrkan evet canım 33 haftalık oluyorum tam bugün .. 13.haftamda serklaj oldum daha önce 22 haftalık kaybim olduğu için .. ve serklajı desteklemek amaçlı 13 haftadan belli progestan fitil kullanıyorum ve iğnesini vuruluyorum
funnymummy Bsragrkan bende kullanıyorum canım 7.haftadayım daha önce 2 kaybım var önlem amaçlı başladık inşallah doğuma kadar da kullanacağım böyle sabah akşam 400 mg her seferinde