@854Gul- bunu merak ettiğim için post açacaktım burada konuşulmuş. Her şey yolunda gidiyordu ben normal olur sanıyordum (ki hiç farketmez yeter ki sağlıkla kavuşalım doğum şekli önemli değil benim için), doktorum riske atmak istemiyorum zorluklar çekerek bebek sahibi oldunuz ikinizi de strese sokmak istemiyorum dedi. Demek ki yalnız değilmişim genel kanı bu yönde. Tek sebep bu mu acaba? Sizlere de böyle mi söylendi?