2022bebeki Gercekgulbahar 32. Haftaya giriş yaptık biz kasik agrim transfer oldun eve geldim başladıysa hala devam 🙈 Erkek bebekte daha çok oluyor diyorlar ama gerçekliği var mıdır bilmem
Ozge-Ka Gercekgulbahar 17.haftadayım transfer gününden beri kasık ağrım oluyor hala :) belli bir zamana kadar her gün oluyordu şimdi ara sıra oluyor. Alıştım artık normal gelmeye başladı 😊
2022bebeki Gercekgulbahar Evet benim de sol kasigim ağrıyor ki sizin ikizler bir de rabbim kolaylik versin :)
2022bebeki Gercekgulbahar Kesinlikle bunlar ne ki onlara sahip olana kadar yaşadıklarımızın yaninda. Sağlıklı doğumlar olsun hepimize :)
854Gul- Yelkovan1 bende tüp bebek annesiyim de şunu merak ediyorum tüp bebekte genelde sezeryan mi oluyo yoksa normal dogumda olabiliyomu
Yelkovan1 Gercekgulbahar en son 8 haftalıkken ben ne zaman 20 haftalık olucam dediğimi hatırlıyorum şuan 31 bitti gerçekten zaman su gibi akıp geçiyo son haftalar ağırlaşınca geçmiyo diyolardı yeni yeni ağırlaşmaya başladım artık tekmeleri çok daha sert can yakıyo ama sağlıkla gelsin yavrum herşeye değer 🥰
qmzdnz 854Gul- banada tüp bebek olduğu için riske atmayalım direk sezeryan dedi doktorum. Sanırım doktorların genel bakış açısı bu
Ozge-Ka 854Gul- ben normal istiyorum herhangi bir sıkıntı olmazsa. Doktorum da illa sezaryen olman gerekiyor gibi birşey söylemedi
Yelkovan1 854Gul- normal doğumda oluyo ama genelde doktorlar riske atmıyo ve bende 6 sene beklemiş biri olarak riske atamıyorum direk sezeryan yani