marnus
Bence hic korkmayin. Evet kendi sancim gelse belki daha kolay olurdu. Bunu bilemiyorum.
Ama korkulacak bir dogum yasamadigim icin 2. Dede suni olsa yok demem 😂 hatta dahami iyi olur acaba. Evden panikle ve sanci ile cikma duygusu nasil bilemiyorum.
Doktorunuza guvenin 🌸 korkmayin