papatya_hy doktor yüzünden benim süreç 1 aydan uzun sürmüştü
Bende de kese yoktu beta 98 miydi neydi 2 gün sonra kan verdiğinde 70 küsürdü 2 gün sonra tekrar verdim 40 falandı 2 güne bir veriyordum en fazla 200 küsür oldu düşmeye başlamışken doktor bana progestan vurdurmuştu o yüzden değerim geri yükseldi
Kürtaj diye girdim biyopsi yapılmış sorduğumda kürtaj dedi ama meğersem hala duruyormuş
Kanamam olmuştu benim dış gebelik belirtisi olarak kesede görünmeyince netleşti
Sizin dış gebelikmiymiş