23 kasımda aşılama oldum normal adet günüm 5 Aralık biraz önce adet oldum battan 2 gün önce yani aşılamamın da 10. Günü …biliyordum tutmayacağını hazırladım kendimi bu sonuca sanıyordum fakat yine de gözyaşlarımı tutamadım ben bu ay elendim kızlar inş sizinkiler tutar🥺
Her ay yeni bir başlangıç yeni bir umut🙏