Dediğin belirtiler bende vardı.. eskiden şeker testlerim normal olduğu için şeker yoktur sanıyodum ama yüklemede ortaya çıktı.. belkide sadece gebeliğe bağlı başladı bilmiyorum..
On call plus aldım trendyoldan.. hastane ile aynı ölçümleri verdi. Sabah açken ölç, ağzına ilk lokmayı attıktan tam bi saat sonra tekrar ölç..
Evde ölçüm yapmanda bi zarar yok..
Endokrin de hba1c/ üç ay ortalaması falan ister zaten … benim açlıklar yüksekti genelde, akşam iki ünite insülin olucam doğuma kadar..
Çözümsüz değil yeter ki erken öğrenilsin ve bebeğe geçmesin. Tedbir iyidir