asilbabysmother öyle bir kural veya ayrım yok bizde ama kayınvalidemler ilk torunları olan eltimin çocuğuna bebek arabası, beşik falan aldılar. Doğal olarak hemen arkasından ben de hamile kalınca biz de aynılarını bekliyoruz, ama 7 buçuk aylık olduk daha bir çift çorap göremedik 😅 hiç sesleri çıkmıyor bir ihtiyacınız var mı diye bir kere bile sormadılar açıkçası bozuldum. Kendi annemler ise ilk torun diye o kadar hevesli ki, bütün ihtiyaçlarını aldılar neredeyse bana birşey kalmadı, ıvır zıvır fuzuli beğendiklerim kaldı diyebilirim. Odasını bile aldılar annemler, ama beşiğini özellikle aldırmadım kayınbabam alacak diye. Çocuk doğunca alacaklar heralde 😅