[silindi] benim daha önceden kürtajım vardı boş gebelikten, bir buçuk yıl denedik olmadı.o süreçte tabi her ay nerdeyse doktora gittim geldim yumurta takibi falan, amh yumurta rezervimde düşüktü. Tüp bebek denemeye karar verdik. Meğerse içimde kürtajdan parça kalmış o da gebe kalmaya engelmis. Rahim yumurtlama döneminde yabancı madde olarak algıladığı için döllenme gerceklesemiyomus. Tüp bebek doktorum görebildi sadece o parçayı. Gittiğim ay yumurtalarım biraz iyiydi her ay böyle olmuyo yumurta toplayalım bir tane deneriz tutmazsa histereskopi ile parçayı alırız dedi. Transfer oldum ve şükür tutundu. Mucize gibiydi bizim için. Çok şükür.