1Gunes çok zayıf hamile kaldıysan şanslısın ama kilon yerindeyse ilerleyen dönemde gebelik zehirlenmesi olabilir tansiyon sorunları yaşayabilirsin bende 16 kilo aldım şeker sorunum tansiyon sorunum olmamasına rağmen yasak çoğu şey zaten çocuk alması gerekeni alıyor