Bende 30.haftamdayım 27den sonra öyle oldum bi yeme isteği var gerçekten ama çok abartıp kiloda almak istemiyorum akşam meyveyle geçiştirmiye çalışıyorum ekmek yemiyorum ondanmı hiç doymuyorum acaba diye düşünüyodum 20 dakikadır mücadele ediyorum yememek için😂😂😂