Nisaozclk0611 ben hamilelikten önce çok içiyodum ama adetle birlikte azaltıyodum 1 2 içiyodum günde yumurtlama gününe kadar sonra aynı şekilde devam ediyodum ama olmadı hiç hamilelik hamile kalacağım ay dedim içicem düşünmeden stres yapmadan neyse ne artık olmaksa olur zaten deli gibi içtim ama o ay oldu Pco değil bence tüm kadınları etkilşyodur yumurta kalitesini vs diye duymuştum doğrumu bilmiyorum sen her ay çocuk için bırakma olmazsa eğer başa dönüyosun kendimden biliyorum kendi sağlığın için bırak bak nefesin nasıl açılcak vücudun nasıl hafiflicek hisset rabbim ennn yakın zamanda sağlıkla müjdeni almanı nasip etsin sağlıkla vaktinde kavuş inşallahh🫶🏻 Stres yapma çocuk için çok etkiliyor bende 4,5 yıl mücadele verdim 4 kere hamile kaldım ama farklı nedenlerden 3 bebeğimi anne karnında kaybettim ne zaman nasip kısmet dedim rabbim bilir dedim o ay canımın içi oğlum geldi bin şükür olsun sadece zayıf kal ideal kilon şeker Abur cıbur çok tüketme sigaraydılar ennn başta kendi sağlığın için bırak gebelik için ne kadar etki oluyo bilemez inşallah rabbim gönlüne göre verir en güzelini