Esesesssss canım kim ne derse desin kulak asma ne istiyorsan onu yaptır..ben sağlıkçıyım muhtemelen bende sezeryan yaptırıcam ve genelde sağlıkçılar sezeryan tercih ediyor çünkü normal doğumun komplikasyonu aslında sezeryana göre daha fazla bence..kesi desen ikisinde de atılıyor ve sonuçta genç insanlarız normal doğumdan sonra cinsel hayattan keyif almada azalabiliyor haliyle açılma olduğu için 🤷🏻♀️ normal doğumun güzel yanı ise sütün sezeryana göre daha erken geliyor yani hormonlar daha çabuk salgılanıyor diyebilirim sezeryandan sonra vücudun kendini toparlaması 3 4 gün alıyor..Anlayacağın ikisininde iyi ve kötü yönleri var önemli olan kendini nasıl iyi hissedeceğin ve bebişini en az şekilde strese sokarak doğumu gerçekleştirmen :)