Kirmizibalik1 o kanın çıkması çok önemli. Benim arkadaşım vajinal doğum sonrası kan içerde kaldı ameliyat oldu. O yüzden bu çok küçük birşey
Korkmaya gerek yok hepsi geçip gidiyor, düşünmemeye çalışın akışına bırakın. 1 gün sonrası hiç bir şey kalmıyor en kötü
Ben eve gelince bu kadar kolaymış bir iki tane yaparım diyordum