Merhaba sevgili anneler 26 kasım c.tesi günü mis kokulu yavrumu kucağıma aldım. 25 kasım cuma günü buradan post açmıştım sızıntı halinde suyum geliyor yatışım yapıldı diye. O gece yatışım yapılır yapılmaz 2 cm açıklık olduğu için suni sancı başlandı kendi sancılarım olmadığı için. Doktor sezeryan isteyip istemediğimi sordu normal doğumu denemek istiyorum dedim.
Sabah 9 a kadar suni sancı belli bir düzeyde verildi ama hissetmeyecek kadar azdı hani bumuymuş falan diye dalga geçmeye falan başlamıştım :) doktor geldi açılmam ilerlemediği için sancının dozunu yükseltti ama hala katlanılmayacak bir acı yoktu her saat başı kontrole geldiler saat 14.00 da açılmam sadece 4cm ye kadar ilerlemişti. Doktor son bir deneyeceğim açılma olmazsa sezeryana alacağım dedi ve keseyi patlattı bir anda ılık bi su boşaldı asıl herşey ozaman başladı. Suyumun tam boşalmasıyla kendi sancılarım başladı buna suni sancıda eşlik ederken dayanılmaz bir hal aldı ben epey zorlandım saat 19.00 da açılmam sadece 5 cm olmuştu ve dayanacak gücüm kalmamıştım yalvarıyordum sezeryana alın diye. Doktor bu açılmayla biraz daha bekleyelim dedi ve epidural önerdi sırtımdan epidural yapıldı ve artık sancıları hissetmiyordum saat 20.00 olduğunda bir anda açılmam 9 cm olmuştu doğum başlamak üzeredeydi ve ıkınma egzersizleri yapmam gerekiyordu epidural etkisi geçmeye başlamıştı sancılar tekrar gelmeye başladı ama makatım uyuşuk olduğundan bu sefer doğru ıkınamıyordum. Sonra doğumhaneye aldılar orda devam ettiler epey zorlu ve kötü geçti açıkcası 2 ebe karnıma baskı yaptı var gücümle ıkındım hatta ıkınmaktan göz ve yüzümdeki kılcal damarlarda çatlaklar oluştu epey hırpalandık ben ve çocuğum son ana kadar bayıltın sezeryana alın diye yalvardım ama kızımın kafası gelmeye başlamıştı. Epey kesi atıldı. Sonra 21.14 bir anda içim boşaldı ve kızım doğdu öyle bir sakinlik geldi ki kızımı görür görmez herşey bitmişti hiçbirşey hissetmiyordum. Tam 26 saat sürdü doğumumun gerçekleşmesi ben çok çektim bir daha doğum yapsam hiç düşünmem sezeryan doğururum 1 hafta oldu hala dikişlerim ağrıyor. Ben çektim Allah hiçbirinize çektirmesin bir avazda doğurmanızı nasip etsin inşallah 🤲🏼🙏🏾