Zekiye_27 2li taramalar için ölçüm yapacak doktor bi baktık oturuyor ayaklarını da uzatmış ayaklarını oynatıyor 😂😂😂😂 yatması için 20 dakika yürüdüm tam tok gidince oturur vaziyette keyifte bulduk 😂😂😂 sonra iki kere daha baktı o sirada dedi ama 16yi bekleyelim yine de yüzde yüz olması için dedi bir sey almayın gol atabilir diyordu sevgili doktorum😂😂😂 her seye hazırlıklı olmamiz lazim minik fındıklara belli olmuyor 😂😂😂 sağlıklı olsunlar da🥲