Zekiye_27 merhaba bizde 16+3 olduk bizimde belli değil cinsiyet 😬☺️ birşey sorucam da kontrolümüz haftaya 17 haftalık yani detaylı, ayrıntılı ultrason gittiğimde yapılır mı banada acaba Dr bişey demedi bunla alakalı geçen ay ama merak ettim şimdi siz detaylıda öğreniriz diyince 🤷