Hmeren10 miiinikkuss 3 aylık ortalamam 7 ile hamile kaldım doktorumda zaten normal dedi. Ölçümlerimi yapıyorum sabahları biraz yüksek çıkıyor
miiinikkuss Hmeren10 benim 4.9 du bir aralar sonra bir hamilelik geçirdim düşün yaptım şekerdendir dediler çok korkuyorum o nedenle maşallah sağlıkla kavuşun bebeğinize
Hmeren10 mutlu__son1209 ben hep takip etmiyordum açıkcası. Bebekte de bi sıkıntı olmadı biraz tombiş doğdu o kadar 😇
Hmeren10 miiinikkuss bebeğime kavuştuk çok şükür hatta yaşımıza gireceğiz artık. Ben gebelik düşündüğümde endokrin doktorum gece vurduğum lantus insülini değiştirip levemir yapmıştı. Sizin kullandığınız kalemlerin markası ne acaba
miiinikkuss Hmeren10 tek bir tane kullanmıştım hamilelik dönemimde novarapid idi başka insüline gerek duyulmamıştı diyet ile sabah 6 öğlen 4 akşam 6 yeterli oluyordu ama düşükle sonuçlandı diyabete bağladılar
vveraa Benimde bugün şeker yükleme sonucum 150 çıktı doktor diyetisyene yönlendirdi direk çok üzüldüm 😞 ne yicem ben şimdi muzda bile şeker varmış