Benim ilk gebeligim de de şeker çıkmıştı insülin kullanmıştım bu ikinci gebeligim ve yine var yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum aslında ama iştahım o kadar açık ki kendime hakim olamıyorum 😔 26 haftalık gebeyim tokluk ölçüm 180 çıktı nasıl basedicem bu durumla bilmiyorum sag salim doğurmak istiyorum artık