aysegulcemal66 ilk kızımda bende bunu yaşadım doktorlar gerçekten çıkışını yapmayı düşündükleri zamana kadar birşey demiyorlar benim bundan 3 sene önceydi pandemi covid falan olmadığı için hergün görüş vardı her gün gidip görüyordum süt sağıp götürüyordum ama oda çok yıpratıcı bir süreç orada görüncede çok ağlıyordum her seferinde çok acı çekip insanın eve kucağı boş dönmesi inanın çok çok üzücü ama merak etmeyin geçicek inşallah o sağlığına kavuşsunda emin olun orada iyi bakılıyor siz sadece yanınıza gelene kadar çok iyi dinlenin geldiğinde bambaşka oluyor herşey