Hanımlar salı günü sezeryan ile acil doğuma girdim. 36+4 haftalık doğdu bebeğim. Kalbimde sorun olduğu için sezeryanla doğum yapacaktım zaten ama açılmam olduğu için acilen aldılar. Bebeğimde solunum sıkıntısı varmış. Hızlı nefes alıp veriyormuş. Çok şükür cigerlerinde vs birşey yokmuş. Bugün 3. Gün hastaneden bilgi alıyoruz. Gittikçe iyiye gidiyor ama ne zaman çıkacağını bilmiyorum. Bu da beni çok üzüyor. Deseler bir hafta da veya iki haftada iyileşir. Veya deseler ki belli olmaz bir ay sürer. Bir ay da beklerim. Ama hiçbir şey soylemedikleri için kafam çok bulanık. Benim gibi bu durumu yaşayan var mı. Bilgisi olan varsa benimle paylaşabilir mi?..