melikeyldz_05 Kızlar şuan çok mutluyum doktorda ilk muyanemi öldüm kese gözüktü şükürler olsun Allah’ıma 2 hafta sonra kalp atışını dinlemeye gideceğiz Allah’ım isteyen Herkese Nasip Etsin
Cerennnn5858 melikeyldz_05 gözün aydın canım🙏🏻 bende bikç gün once gördüm keseyi. Hayırlısıyla kalp atısınıda duy İnşallah🙏🏻 kac haftalıksın suan
Tgcccc melikeyldz_05 amin canim hepimizin bebişini allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin allah onlara hastalık sıkıntı yüzü göstermesin.Bende çok heyecanlanmıştım gördüğümde öyle yarın 8 haftalığız inşallah bugun yine gördüm bebişimi 13 mm 🥹🥹💕💕
Mehtap5353 Vajinal muayene ile mi keseyi gördünüz acaba bende hamileyim ama doktorum geç çagırdı keseyi görmek için ya
Mehtap5353 Benim tüp bebek son adet tarihine göre 5+2 ama degerime göre görülür ama ben biraz panik oldugum için direk kalp atışı kese görecez rabbim nasip ederse
melikeyldz_05 Tgcccc Dualarınızda bana da yer verir misin İnşallah kalp atışını duyarm ilk gebeliğim 1 yıllık bekleyişim çok korkuyorum bişey olur diye zaman geçmiyor 🥹
Esved Bende bugün gördüm çok şükür ☺️ 5+3 üm bugün. 3 hafta sonra çağırdı kalp atışı için ama nasıl geçicek bilmiyorum 3 hafta 🥲