Esraprsn cnm başkent hastanesi Sertaç Esin'e gidiyorum. Doktorum çok iyi memnunun boy kilo söylüyorlar, fakat ilk muayene 250 tl sonra kiler 122tl , 2 li tarama 211tl , detaylı 600 tl normal Doğum 1500 dü 3000 yapmışlar. ( normal oda ve refekatçi yok ) mecbur paket alcan yani 6000 yada 8000 tl 36 haftalık hamileyim değiştiremiyorum. Gereksiz pahalı yani...