eminedumankaya Esraprsn şuanda etimesgut özel etimed hastanesi ve zekai Tahire gidiyorum doğum nerde olucak karar veremedim 😊
Mervekrgl Maviss bana da orada başka Bi doktor yaptı iyi ilgilendi bende bundan sonra oraya gidicem artık. Bana burada ne boyunu ne kilosunu söylüyolar biz göremiyoruz falan diyorlar. Bide tam haftasını da söylemiyolar
ikizlerimveannesi Esraprsn medical park hastanesine gidiyorum Ahmet Süha Özer doktorum çok memnunum tavsiye üzerine gitmiştim en başından beri ona takipliyim Doğumum da orda olacak inş
Esraprsn Meltem19 cok korkuyorum inanın Hüseyin hocanın namını bende duydum insallah benimde kolay olur 🙏🏻 Bu arada Allahım bagıslasın bebişinizi 😘
Meltem19 Esraprsn Batbet88 evet normal ben 38de alın dıyodm korkuyodum.neden sezeryan olsun herseyın normal dedı yapmadı.benım oglan gelmıyodu 39+6da kontrole gıdecektm pazartesı gel dogmazsa çarsmba sunı sancı verelm dedı. Pazartesı sabah dogdu😂hiç korkmayın doktorunuza guvenın.aklınıza takılan olursa sorabılırsnz.mesela çatı muayenesı yapmadı bana😁
Esraprsn Meltem19 ay süpersiniz 😍 ben kesi ve dikişsiz olsun istiyorum dedim bana senin ilk dogumun oldugu icin cok zor dedi olmaz dedi 😔 benimde oğluşum olcak bu arada 😍 dogumdan öyle cok korkuyorum ki Hüseyin hocanın güler yüzü ilgisi güven veriyo bana 😊 dogumda uğraştırmadılar yani masallah ya darısı bize 🙏🏻
Batbet88 Meltem19 ne güzel kendi sancılarıniz gelmiş bnm de günüm pazartesi doluyor, büyük ihtimalle bi kaç gün daha bekler suni sancıyla başlatalım der, bana da yapmadı çatı muayenesi canım inşallah sonucu iyi olur
Mervekrgl Liyam yok benim dediğim başka canım o etlikteki benim dediğim dışkapıda. Eskiden onunda adı Zübeyde hanımdı şimdi Sami Ulus oldu