Cnserkn Rahimde yumuşama var Çatı da müsait çocuk da döndü ama gözleri öne bakıyormuş gözlerinin sırtıma bakması gerekiyormuş. Eğer düzelmez ise sezeryan dedi perşembe kırk haftası dolacak ne yapmam lazım çok kararsızım
Nazbugliya Cnserkn bana kalırsa 1 hafta daha bekle 41 dolmadan bilemezsin sonra pişman olma çocukta bi sorun yoksa bekle derim ama biliyorum beklemek çok zor 😌😌
gamzeliv Nazbugliya aynn 39+4 tik yok 3 santim acilma basi assagida ama sanci fkn yok ne zaman gelck bu nazli bebisler
Aysaydn Nazbugliya 39+ 2 hunharca doğuramıyorum pazartesi çatı muayenem yapıldı ve sıfır açıklık doktor taş catlasın 41. Haftaya kadar bekleriz olmazsa suni sancı dedi stres bastı 🤦♀️
Aysaydn Nazbugliya nisandan iki saat sonra da olabilir iki gün sonra da olabilir denilmişti burda ama en fazla 72 saat içinde doğum gerçekleşirmiş canım bende o da yok🤷♀️
dimpllle Nazbugliya bugun tam 40 olduk kizlar pazartesi yatisim olucak suni vericek doktor 3360 ti gecen hafta kilosu hayirlisi bakalim:)doktorunuz ne onerir bilemem ama 42 ye kdr beklemek tehlikeli canlar biraz