Nazbugliya Kızlar benim gibi olan var mı ? Ne bi ağrı ne bi sancı kasık ağrısı da dahil hiç bir belirti yok günler geçiyor ama bende tık yok nTs dede bişe çıkmıyor sadece bebeğin kalp atışları yükseliyor o kadar
Kagan_pasa2 Nazbugliya ben de sizin gibi olmak isterdim. 37+2 yim sezeryan olucak 9 günüm kaldi erken gelicek diye ödüm kopuyor. Hafif sancim cikiyor bebek çok asagida ve kasik agrilarim var
gamzeliv Nazbugliya aynn 39+4 tik yok 3 santim acilma basi assagida ama sanci fkn yok ne zaman gelck bu nazli bebisler
Cnserkn Nazbugliya nst de sancı çıkıyor biraz ama ben hissetmiyorum. Bi de rahimde sızlama şeklinde sancı oluyor bazen
Nnzhktt 39 +5 hafif hafif sancim oluyo ama.galiba öksürmekten 🙁 fena grip oldum geçmiyo 5 gündür ama.nts de bi şey çıkmıyo kaynanam da nerdeyse 20 gündür bizde ve aşırı rahatsız oluyorum o gitsin de öyle doğsun bebeğim diye dua ediyorum
sydv Nazbugliya yarın 40 oluyoruz doktorum en fazla 1 hafta daha beklerim dedi ben de beklemek istiyorum inşallah daha fazla bekletmez ☺️