ArzuGl Ha sen onu kastettin. Canım onu şundan diyorlar, suyun geldi diyelim kahverengi/sarı/yeşil renkli bir su kokulu bi su geldiyse, bebek kakasını yapmış olabilir mi diye kontrol etmek için. Bir de bebeğin keyfi yerinde mi? Başı kanala ne kadar girmiş, açılman başlamış mı gibi bakmak için.
Bana da söylediler, diyelim az da olsa suyun sızıntı gibi geldiğinden şüphe ettin. Hemen saate bakıcaksın. Hastaneye gelince mesela “18.40 da su geldiğinden şüphe ettim” diye söyleyeceksin dedi ebeler.
Ben çok terliyorum.Duşa girip köpük köpüğe yıkanmaya cesaret edemem ama bi su tutup vücuduma çıkarım hemen 2 dakkalık.