ArzuGl Tecrübelilerle ve ebelerle konuştum.Çünkü şuan 39+6 yım.
Herkeste su,nişan gelir sonra sancı gelir ve doğum başlar diye bir durum yokmuş.
Örneğin annemin suyu ve nişanı gelmemiş bana gebeyken.Direk sancıları başlamış.Bakmış geçmiyor bunlar, sıklaşıyor (aradan 3-4 saat geçince) hastaneye gitmiş.Açılması 1 parmakmış çıkmış eltisine gitmiş.Sabaha daha da sıklaşınca gitmişler hastaneye. Nişan da suyu da ben gelirlen patlamış çatalda.
Kayınvalidemin ilk doğumunda nişan gelmemiş,direk suyu gelmiş bolca.Sancıları sonra başlamış. 2. Doğumunda suyu az az gelmiş ama anlamış yani az az dediği de altıma kaçırdım gibiydi dedi anlamamak imkansız.Tutamıyorsun suyunu demişti.
Su gelince 3dakka sonra çocuk doğuyor değil ki doktorum söyledi, suyun gelince ortalama 24-36 saat vakit varmış doğması için.