Emin ol geçecek kuzum sabret rabbim şifa versin görüntü olarak insanı üzüyor kesi yeri ama bir süre sonra sadece iz kalacak bebeğinin tadını çıkar lohusalık da oluyor böyle şeyler üzme kendini şuna inan 9 ay hamilelik geçip gittiği gibi Rabbimin izni ile bu sürede geçecek ve sen saglikla bebeğini buyuteceksin geçmiş olsun bebeğin hayırlı olsun