zuhaall inşallaaaah 😊 ben hurafelere çok inanmam aslında ama ilki doğduğunda her şeyi yapmıştım:) bunlardan bi tanesi de bir çay kaşığı kadar maden suyunun gazı hafif kaçtıktan sonra bebeğe vermekti. Gazı olmuyormuş güya. Ona mı bağlı bilmiyorum ama gazlı bi bebek değildi şükür 🥰