annelinkoo Uygulamaya göre şu an 99 olduk kısmetse daha erken olucak ama gelenekselleşmiş çift rakam sevdasını ben de paylaşayım istedim.. var mı ben gibi olan :)
annelinkoo Eldgrn benim de plana göre 90 olması gerekiyo tabi ki kısmetse hadi bakalım başlasın plakalar o halde 😊
zuhaall annelinkoo 4 gözle çekiyorum ya valla artık bi an önce doğurayım istiyorum bu 9 ay bana çok uzun geldi 😂 sanada öyle geliyor mu
annelinkoo 1Gunes evet benim de ikinci sezaryenim olucak ama doktor 40 a göre hesapladı. Ben de 03.03.2023 olur mu dedim 39. Haftaya tekabül ediyo olur dedi doktorum tabi bi terslik çıkmazsa inşallah :))
1Gunes annelinkoo kiz benim ki de tam 03 03 23 🤣 40 a tekabül ediyor ama ben şubatta doğsun istiyorum ya. Çok beklemesin içerde 🤣
annelinkoo zuhaall ilk doğum mu peki:) benim ilkinde cok zor geciyodu hele son haftalar çatlycaktım artık:) ama simdi cocukla ugrasmaktan hamileliği unutuyorum bazen 🙈
zuhaall annelinkoo evet ilk doğum ya geceleri uyuyamıyorum bir yandan gaz sancısı çekiyorum bir yandan uykusuzluk yoruldum gerçekten tamam her şeyi kendim yapmayı seviyorum ama 5 dk ayakta durunca karnım sertleşiyor beni daha çok yoruyor
annelinkoo 1Gunes ayy sen kırkta doğur o zaman :) şubat istiyosan da 22.02.2023 olsun bari :) benim 40. Hafta 11 ine geliyo bi haftadan bişy olmaz dedi doktor bakalım😅
1Gunes annelinkoo aynen bende bakalaim düşünüyorum tarihi önemli değil de sezeryan olacaksa nasılsa olsun bitsin diyorum
Paramedik16 annelinkoo uygulama 112 diyor ama ikiz gebelik olduğu için son 83 😊 36.haftada doğum olcak inşallah beklerlerse 🙋🏻♀️
annelinkoo Paramedik16 yaa ne güzel Allah sağsalim kucağına almayı nasip etsin ikisini de cinsiyetleri ne 🥰
annelinkoo zuhaall onlar olur tabi çok normal psikolojik olarak ta kendini yetersiz hissediyo insan çok iyi anlıyorum.. karın da büyüdükçe hareket kısıtlanıyo. Ama üç ay sonra hepsi bitecek inşallah öyle düşün 🥰