Yesimustafa havalar serinlediği için daha kolay ben sıcaklarda yaptırdım o şekerli sudan sonra sıcak sıcak esti bide yaktı kavurdu içimi zaten ateşliyim bide çin işkencesi gibi tatlı su bir gram esmiyordu 😂 çok şükür hasarsız atlattım ama bende kusmaktan korkmuştum neymiş demekki herkeste farklı olabiliyormuş öldüm dirildim bayıldım kustum diyenleri dinleyip korkmayın