1Gunes Kızlar an itibari ile 27 haftalık olduk. 28+3 kontrolüm olacak. Sizin bebek kilo ve boyları kaç olmuş acaba. Benim ki 25+3 de762 gr 31 cm di .
Eldgrn 1Gunes 26+5 de gittik en son 1040 gram 35.5cm di 28+2 olduk kızçemle bir dahaki kontrol 32. Haftada o zamana çağırdı doktor 28 e yani yılbaşı öncesi görecez
Ikra33 1Gunes 24+6 730 gram 30 cm di. Şuan 27+1 olduk 10 gün sonra gideceğim ama hareketleri güclendigini hissediyorum
Ahuum 1Gunes 28 de 980 di çok ayıf geldı bana, muz kaşar ceviz allah ne verdıyse yıyorum. Çok var kontrole 32 de gıdıcem inşlh iyi kilo almış olur
Buseyvz7 1Gunes 26+4 de kontrolumuz vardı 950 gr oglum şuan 27 haftaya girdik bir buçuk hafta sonra kan uyuşmazlık iğnemiz var bakalım 😇
1Gunes Eldgrn benim de 28+3 de perinotoloji kontrolum var açıkçası bebegin kalbine ve benim prsentaya bakılacak kendin doktoruma da 30.haftaya gideceğiz sanırm 30. Haftada görüşelim demisti
minnoskiz- @1Gunes bende 27+1 im en son 25+5 de gitmiştim 658 gr olmuş çok küçük geldi bana sizinki yine iyi maşallah.
1Gunes minnoskiz- benim kide küçük geliyor bana ya ben çok minyonum eşim uzun boylu benden kaynaklı sanırım bebeğin küçüklüğü
minnoskiz- @Ikra33 perinatoloji takipliyim ultrason cihazı hassastır diye düşünüyorum ama inşallah dediğin gibidir canım.
1Gunes Ahuum maşallah kuzum çok iyi bakalım benim tekme reis kaç kilo almış perinotoloji söyler herhalde
minnoskiz- @1Gunes bende senin gibi minyonum eşimde pek uzun sayılmaz inşallah ondandr.Yoksa buradaki arkadaşlarn bebekleri bizim haftalarda 1 kiloları geçiyor.Kıyaslamak da iyi değil ama ne biliyim insan üzülüyor yine ya.
1Gunes minnoskiz- ben 1.60 eşim 185 iri kemikli. Minyonluktn kaynaklı yani doktorda söylemişti gelisimi senin gebelikten olabilir dedi
3babyannesy 1Gunes 24te gittim 734g 30cm di ogluşm, şimdi 26 oldum 2 hafta sonraya randevum var saniirm 1kg gecerz gbi hissediyorum güçlendi baya
1Gunes 3babyannesy maşallah kuzum çok iyi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤲❤ inşallah bizde 1 kg geceriz ya bakalım kaç kg olmuş 28+3 kontrolumuz