3 arkadaşımda prima aldı yeni doğan hepside pişik yaptı dedi en son abimin kızı oldu onlarda prima aldı kullanamadılar bıraktılar. Herkes prima pişik yapıyo diyince hiç düşünmedim bile. Ama zaten bi paket alıp stok yapmayın derim çünkü belki bebişlerin tenine uymayabilir ama kime sorsam sleepy memnun tabi bizde bakıp görücez inşallah 😌