18 haftalık hamileyim e bebekteki indirimde 16 liraya huggies yenidoğan büyük paket aldım.ilk 2-3 ay huggies alıcam.o dönemlerde bebeklerin teni hassas oldugu için iyisini almak istedim.3. Ayından sonra molfix ya da sleepyi denerim.indirimlerde cok iyi fiyatlara düşüyor cok cok almasam da her bedenden 1 er paket alıp stoklamayı düşünüyorum.beze cok para verme taraftarı değilim aslında ama bebislerimizin popişleride pişik olsun istemem 😅