mucize_bebekk Kızlar doğuma bir hafta kala falan doğumun yaklaştığı anlaşılıyor mu ya da kaç gün öncesinde ne gibi belirtiler oluyor tecrübeli olanlar biraz bahsedebilir mi 34+5teyim korkuyorum 🤨
CansuDRY mucize_bebekk Adet olacakmış gibi hafif bir bel ağrısı ve kasık ağrısı oluyor. Bebek aşağıya çok fazla baskı yapmaya başlıyor.
Tugcender Nişanım geldi düzensiz sancılarım var var ama bebeğin niyeti yok 😂 ne kadar belirti olsa da olmasa da kendi dilediği zaman geliyo 😓
Mus_mutluu Ben hic anlamadim gecen hafta ikiz dogum yaptim 33 haftalik gece sancim oldu acile gittik apar topar sezeryana aldilar 4 cm acilmam olmus
mucize_bebekk Mus_mutluu anlamak mı iyi anlamamak mı iyi bilmiyorum vallahi ama insan korkuyor ya 🤦🏽♀️
gunel91 Mus_mutluu Allah bagislasin bebekler nasillar kilolari kac? Kuveze dusdulermi? Bende de ikiz merak ediyorum.
CansuDRY mucize_bebekk Anlamamak iyi. Sürpriz sonlu.😅 Kontrole diye gidip doğurdum ilk ve üçüncü doğumlarımda.
mucize_bebekk Tugcender amin canım amin maşallah bayada olmuş gelesi yok demekki bebişin e tabi orası daha rahat kim ister rahat yeri bırakıp gelmek 😂❤️❤️ Sağlıkla hayırlısıyla gelsinde 💕
Merve0092 Düzensiz adet sancısı gibi sancılardan 1 hafta sonranişanım geldi ertesi gün doğum gerçekleşti
mucize_bebekk Merve0092 ay ara ara kasıklarımda sanki batma hissi falan oluyor korkuyorum öyle olunca acaba erken mi gelicek diye
Bengum Merve0092 4 kere kanama sonrası benim de düzensiz adet sancısı gibi sancılarım oluyor ve doktorum erken doğum teşhisi koydu ayyy panik oldum bir an 😳
Tugcender mucize_bebekk artık gelse iyi olur doğrusu ben kendime gelemez oldum ☹️ Hayırlısıyla inşallah 🙏🏻
Serifecetindas 40 haftayı da bitirdik 2cm acilmamiz da var sancı ve kasılmalar da nişan da geldi ama bi bebek gelmedi inat ediyor
mucize_bebekk Serifecetindas hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim öyle olup beklemekte zor olur ya